Seara de Joi





O cină în curte, vești proaste, viață mizeră, un cuplu de tineri care luptă mut cu viața. O luptă simplă și atît de complicată, deseori absurdă și amuzantă. Fucking Life.


Fragment:
Filip întră în casă, apoi se întoarce. Elena mănîncă mărul. Filip vine la masă și începe să strîngă firimiturile. Le strînge în mînă, Elena îi pune și cotorul, Filip le pune toate într-o scrumieră apoi se așează la loc pe scaun și își aprinde o țigară.
FILIP
Stai mă liniștită, dacă vrei copil, facem copil... (Dacă) nu ne descurcăm noi cu el, îl trimitem la maică-ta, nu se descurcă nici ea îl plimbăm la maică-mea. Ne descurcăm noi. Ce, n-avem de-o ciorbă, de-o mîncare? De-o țigare?... Avem, nu?
ELENA
...ah. Bine că mi-ai adus aminte. Mîine trebuie să mergem la maică-ta.
FILIP
Da știu, m-a sunat să-mi aducă aminte.
ELENA
Cît face taică-tu?
FILIP
6 luni... Vezi că i-am luat niște flori. Le-am pus în glastra aia crăpată dar vezi că nu le-am tăiat codițele.
ELENA
Lasă că le tai eu.
Elena se ridică și intră în casă... își ia poșeta.
FILIP
Păi și eu cu ce mă îmbrac mîine?
ELENA
N-ai nimic curat?
FILIP
Nu știu, ia uita-te și tu...

aprox 10 minute

0 ::

Post a Comment