Dormi Trezeste-te in Londophone

Londophone
Zalomit 2 [vis-a-vis McDonalds Cismigiu, la demisolul ex-magazin Steaua]
010151 Bucharest, Romania
Artist charge: 2lei
Artist charge: 2lei
http://www.facebook.com/events/353833718037190/
..
On Facebook
Pe Facebook ne gasiti pe grupul
Cautam oameni pentru film straniu - Thraum
si pe pagina filmului
Dormi Trezeste-te
Cautam oameni pentru film straniu - Thraum
si pe pagina filmului
Dormi Trezeste-te
Dormi Trezeste-te - la OM.OM
data viitoare promitem subtitrari
si ne-au lasat si citeva pareri :
mi-a ramas pe retina sfarsitul
ma bucur ca am ajuns sa il vad
ma si ofticam ca nu intelegeam ce zice, trebuie subtitrare
mi-a ramas povestea si personajele in minte si ma tot gandesc la ea
Nicely done. Short, simple, powerful, arty
Lung Metraj Independent
Dormi Trezeste-te din scurt metraj s-a transformat in lung metraj, dintr-un scenariu de 13 pagini a iesit un film de 64 de minute.
Un film primit bine de primii 6 spectatori. O proiectie intr-un pod parasit.
Seara de Joi

O cină în curte, vești proaste, viață mizeră, un cuplu de tineri care luptă mut cu viața. O luptă simplă și atît de complicată, deseori absurdă și amuzantă. Fucking Life.
Fragment:Filip întră în casă, apoi se întoarce. Elena mănîncă mărul. Filip vine la masă și începe să strîngă firimiturile. Le strînge în mînă, Elena îi pune și cotorul, Filip le pune toate într-o scrumieră apoi se așează la loc pe scaun și își aprinde o țigară.
FILIP
Stai mă liniștită, dacă vrei copil, facem copil... (Dacă) nu ne descurcăm noi cu el, îl trimitem la maică-ta, nu se descurcă nici ea îl plimbăm la maică-mea. Ne descurcăm noi. Ce, n-avem de-o ciorbă, de-o mîncare? De-o țigare?... Avem, nu?
ELENA
...ah. Bine că mi-ai adus aminte. Mîine trebuie să mergem la maică-ta.
FILIP
Da știu, m-a sunat să-mi aducă aminte.
ELENA
Cît face taică-tu?
FILIP
6 luni... Vezi că i-am luat niște flori. Le-am pus în glastra aia crăpată dar vezi că nu le-am tăiat codițele.
ELENA
Lasă că le tai eu.
Elena se ridică și intră în casă... își ia poșeta.
FILIP
Păi și eu cu ce mă îmbrac mîine?
ELENA
N-ai nimic curat?
FILIP
Nu știu, ia uita-te și tu...
aprox 10 minute
Scrieri din Fără Voie - roman experimental
O carte despre un loc intre un 'mine' si 'minE' în care există o intreaga lume incă necunoscută.
Nimic nu poate fi la întîmplare chiar de asa alegem să fie. Si daca fiecare lucru tinde să aibă un rost, un rost nespus si de multe ori nestiut, acestă carte si ea are un rost, un rost care inca nu are existenta. Este o carte a liniștii isterice. Si fiecare va intelege nu din idei sau din teme, ci din cuvinte si ascunsele lor. Dar această carte nu are un inteles.
Este un instrument de către noi-ire.
Si cum nu exisă un personaj coerent in carte si nici o lume narativă pe care să o putem numi si urmari de-a lungul intregii cărti, putem sa luăm ca personaj principal pe 'unul', si lumea sa interioară si accidentala...
Este o carte înspre o carte.
Cuprins:
01 Contra-materie p1
02 A-partea p9
03 Cercăi p23
04 Promisiuni p33
05 Neinteresearea de Moarte p51
06 On Bossa p58
07 Oamenii Descoperiţi p75
08 Peretele Numarul Patru
09 Peste Pleoape
10 Durerile Distilate
11 Erodari Circumvolute
12 Refragmentari
01 Contra-materie p1
02 A-partea p9
03 Cercăi p23
04 Promisiuni p33
05 Neinteresearea de Moarte p51
06 On Bossa p58
07 Oamenii Descoperiţi p75
08 Peretele Numarul Patru
09 Peste Pleoape
10 Durerile Distilate
11 Erodari Circumvolute
12 Refragmentari
pe scurt... 05
Sînt un cineast care se exprima prin muzica
Dorin Liviu Zaharia
- Eu nu sint compozitor. Sint un cineast care se exprima prin muzica iar in ultima instanta incerc sa ramin om de cultura. In calitatea mea de membru ACIN, consider necesar un criteriu de distributie a valorilor culturale ce ne inconjura cu scopul de a desavirsi ceea ce ne-a ramas de la inaintasi.
- Muzica de film este o activitate elaborata in chip singular si am banuiala ca o teoretizare poate fi nu numai utila capitolului la care trudim, dar si agreabila.
- Aceasta este axiomatica oricarei intreprinderi care se ia in serios. Filmul insusi, ca industrie intreprinzatoare, este posibil axiomatic. Necesitatea cere o umanitate, a regizorului, care ordoneaza viata celor care omenesc, trudind la o satisfactie spirituala prin cinematograf.
- Ati definit foarte bine un aspect moral de netagaduit al muzicii, anume ca ea daruieste o realitate, un sens si o valoare curgerii timpului pe care il masoara intr-un fel deosebit de viu. Sa nu uitam nicicind muntele pe care Thomas Mann la vrajit. Este aceasta o realitate existenta in lumea filmului?
- Filozofia care sta la baza acestei gindiri este filozofia realitatii: nu tot ce ne inconjoara este real, dar tot ce este real ne inconjoara. Mai simplu zis, tot ce este real exista, dar nu tot ce exista este real. Acesta este amendamentul pe care mi l-am permis la gindirea hegeliana. Asa incit realitatea nu se confunda cu existenta. Nu ma pot opune niciodata dreptului la existenta. Dar pot amenda dreptul la realitate! Muzica de film este inconjuratoarea regiei. Aceasta presupune aplicatii in domeniul multimilor, colectiilor, structurilor, sistemelor de cunoastere artistica. N-as putea sa imi inchipui niciodata un Hemingway torcind, ca Penelopa, fotograme dupa fotograme, doar-doar cadru dupa cadru s-ar incadra intr-o conceptie heterodoxa. Nu putem insoti miscarea numai cu ochii minti, ca si cum gesturile ar fi doar in niste miini dind aparatelor viata. Filmul nu este catharsis. Filmul este eudaimonie. In lipsa sau in prezenta cartilor, el nu poate juca un rol linistitor. El este Rolul! A reprezenta o cultura, iata 'incrementa atque decrementa' filmului! Reprezentarea este realitate culturala, nu existenta semnificativa. Sa nu uitam cu totii ca existenata - realitatea ei - determina constiinta. Coda: munca este realitate, existenta este in curs de realizare. Muzica - in film - trebuie sa devina - realiter - scutier si cavaler ai constiintei artistice, de film. Fie filmul - arta singura, nascind istoria-i - preliminar al unei realitati dorite, fara inconjur, in preajma-ne. Fie filmul!
- Fie Lumina - inca o lumina si inca o lumina, chiar palide - neuitatul drept al fratilor Lumiere, cei care ne-au dat indemnul si posibilitatea unei geometrii nelumerene (si nu neaparat melies-iene)
- Regizorul conduce, coordoneaza, colaboreaza cu ceilalti creatori ai artei filmului. Ca urmare a acestei axiome, cineastul care se exprima prin muzica face, consecutiv, un synopsis, un scenariu, un decupaj tehnic (daca el compune in film si daca se cuprinde in aceasta expresie comuna) ale muzicii cu totul programatica si, in acelasi timp, ascunsa in programul ei. Eu iau decupajul regizorului si aflu in el, muzica gindind, 606 planuri insumate in 36 de secvente. Ce cifra superba! Dar de ce are 606 planuri? Decupez si eu decupajul, dar nu transversal ci descriptiv, conform geometriei ce poarta acest nume: urmaresc intersectiile, sistemul de epure. Ca abia apoi sa-mi extrag eu insumi o partitie (partitura) dimensional sonora. Imi desfac aceste grafuri si ma uit la ele. Ingrozitor! Aici si aici nu este ritm, aici nu este nici modern, nici vechi. Imi fac alte planuri si socotesc: total 240 din punctul meu de vedere, pitagoreizind. Intre aceste planuri, toate muzicale, unele trebuie sa aiba muzica.
ALMANAH 1982
Dorin Liviu Zaharia
- Eu nu sint compozitor. Sint un cineast care se exprima prin muzica iar in ultima instanta incerc sa ramin om de cultura. In calitatea mea de membru ACIN, consider necesar un criteriu de distributie a valorilor culturale ce ne inconjura cu scopul de a desavirsi ceea ce ne-a ramas de la inaintasi.
- Muzica de film este o activitate elaborata in chip singular si am banuiala ca o teoretizare poate fi nu numai utila capitolului la care trudim, dar si agreabila.
- Aceasta este axiomatica oricarei intreprinderi care se ia in serios. Filmul insusi, ca industrie intreprinzatoare, este posibil axiomatic. Necesitatea cere o umanitate, a regizorului, care ordoneaza viata celor care omenesc, trudind la o satisfactie spirituala prin cinematograf.
- Ati definit foarte bine un aspect moral de netagaduit al muzicii, anume ca ea daruieste o realitate, un sens si o valoare curgerii timpului pe care il masoara intr-un fel deosebit de viu. Sa nu uitam nicicind muntele pe care Thomas Mann la vrajit. Este aceasta o realitate existenta in lumea filmului?
- Filozofia care sta la baza acestei gindiri este filozofia realitatii: nu tot ce ne inconjoara este real, dar tot ce este real ne inconjoara. Mai simplu zis, tot ce este real exista, dar nu tot ce exista este real. Acesta este amendamentul pe care mi l-am permis la gindirea hegeliana. Asa incit realitatea nu se confunda cu existenta. Nu ma pot opune niciodata dreptului la existenta. Dar pot amenda dreptul la realitate! Muzica de film este inconjuratoarea regiei. Aceasta presupune aplicatii in domeniul multimilor, colectiilor, structurilor, sistemelor de cunoastere artistica. N-as putea sa imi inchipui niciodata un Hemingway torcind, ca Penelopa, fotograme dupa fotograme, doar-doar cadru dupa cadru s-ar incadra intr-o conceptie heterodoxa. Nu putem insoti miscarea numai cu ochii minti, ca si cum gesturile ar fi doar in niste miini dind aparatelor viata. Filmul nu este catharsis. Filmul este eudaimonie. In lipsa sau in prezenta cartilor, el nu poate juca un rol linistitor. El este Rolul! A reprezenta o cultura, iata 'incrementa atque decrementa' filmului! Reprezentarea este realitate culturala, nu existenta semnificativa. Sa nu uitam cu totii ca existenata - realitatea ei - determina constiinta. Coda: munca este realitate, existenta este in curs de realizare. Muzica - in film - trebuie sa devina - realiter - scutier si cavaler ai constiintei artistice, de film. Fie filmul - arta singura, nascind istoria-i - preliminar al unei realitati dorite, fara inconjur, in preajma-ne. Fie filmul!
- Fie Lumina - inca o lumina si inca o lumina, chiar palide - neuitatul drept al fratilor Lumiere, cei care ne-au dat indemnul si posibilitatea unei geometrii nelumerene (si nu neaparat melies-iene)
- Regizorul conduce, coordoneaza, colaboreaza cu ceilalti creatori ai artei filmului. Ca urmare a acestei axiome, cineastul care se exprima prin muzica face, consecutiv, un synopsis, un scenariu, un decupaj tehnic (daca el compune in film si daca se cuprinde in aceasta expresie comuna) ale muzicii cu totul programatica si, in acelasi timp, ascunsa in programul ei. Eu iau decupajul regizorului si aflu in el, muzica gindind, 606 planuri insumate in 36 de secvente. Ce cifra superba! Dar de ce are 606 planuri? Decupez si eu decupajul, dar nu transversal ci descriptiv, conform geometriei ce poarta acest nume: urmaresc intersectiile, sistemul de epure. Ca abia apoi sa-mi extrag eu insumi o partitie (partitura) dimensional sonora. Imi desfac aceste grafuri si ma uit la ele. Ingrozitor! Aici si aici nu este ritm, aici nu este nici modern, nici vechi. Imi fac alte planuri si socotesc: total 240 din punctul meu de vedere, pitagoreizind. Intre aceste planuri, toate muzicale, unele trebuie sa aiba muzica.
ALMANAH 1982
214.
214. fericiti cei saraci cu duhul
213. avoid normal intercourse
212. own sense of structure
211. why does it function?
213. avoid normal intercourse
212. own sense of structure
211. why does it function?
pe scurt... 04
Este oare posibil Cinema-ul in culturile primitive. Si daca nu, inseamna asta ca Cinema-ul este produsul traditiei culturale Industrial Occidentale?
Ce este Cinema-ul in afara aparatului de filmat? Exista Cinema fara aparat de filmat?
210.
210. don't be afraid of the ugly
209. anxiety events
207. un-tuned society
206. one behind another
205. the un-reality of real life
209. anxiety events
207. un-tuned society
206. one behind another
205. the un-reality of real life
Exploitation Script - THRAUM - synopsis
Era o fata, Justine, care naste o papusa cu organe de om. Fiind vie dar neputind sa faca nimic, Justine, impreuna cu prietenul ei si Diana, o alta prietena, hotarasc sa cheme pe Arose, tatal Dianei care sa ii ajute sa scoata viata din papusa si sa o puna intr-o forma animata. In timpul procesiunii, Ilie prietenul Justinei, pentru ca nu mai crede in durere isi taie o mina, il raneste pe Arose si fuge din casa. Diana continua procesul de transformare al Justinei ungind-o cu o pasta facuta din sperma si organele tocate ale papusii si apoi o infasoara in tifon ca pe o mumie. Dintr-o camera inchisa iese o fata, Gumm, care isi vorbeste la masculin si arunca un pahar de apa la toaleta si apoi trage apa. Vede tot ce se intimpla. Este fata afazica a Dianei. Diana o alunga in Astulman Basal pentru ca Gumm vrea sa fie normala dar asta nu se poate pentru ca nu este un copil facut normal ci din resturile menajere ramase pe tevile blocurilor. Diana o puna sa paseasca pe o farfurie. Gumm pluteste prin aer peste cimpuri.
Justine se transforma intr-un baiat. Se sperie de Diana care se da drept mama lui si o imbrinceste si ea cade lovinduse la cap. El fuge. Din spate ii ies prin piele aripi de fluture albastru. Se intilneste cu Gumm intr-o padure. Gumm si Alexandru (Justine masculin) fac dragoste.
Intre timp, Ilie fugind pe strazi, vede un sinucigas cazind de pe bloc. Se duce la el si se uita la el. Acesta se trezeste. Si pleaca impreuna la Marius, un bun prieten al lui Ilie. Acolo, intr-un magazin de reparatii de televizoare, pe Ilie incepe sa il doara mina si sa simta prezenta unei bestii care vrea sa il omoare. Pleaca toti trei impreuna dupa acesta bestie imaginata. Ies din atelier in acelasi cimp in care sint si Alexandru si Gumm.
Alexandru il asteapta. Simte ca Ilie este cel pe care il asteapta. Cel pentru care exista. Sint dusmani naturali. Marius si cu Mortul vor sa o prinda si sa o omoare pe Gumm. Aceasta fuge in padure.
Diana afla intre timp, furind din capul lui Arose o parte din creier, unde este Alexandru si se duce dupa el. O gaseste pe Gumm in padure si o ascunde de cei doi care vor sa o violeze. Diana iese din padure tocmai cind Ilie vrea sa il omoare pe Alexandru. Diana il vrea pe Alexandru pentru ea. Pentru ca aripile de fluture dupa o asemena transformare inseamna ca este purtatorul unei mari puteri si vrea sa aiba un copil cu el. Dar Ilie il omoara pe Alexandru. Un fluture mare zboara din spatele lui Alexandru si o noua fiinta iese din corpul de barbat. O femeie. O femeie care este Justine. Dar care nu se mai recunoaste a fi Justine, pentru ca este o faptura noua.
Fluturele se aseaza pe Diana si ii suge din creier pentru ca atunci cind a fost lovita la cap, a capatat o rana genitala in forma de vagin. Si atingerea ei si a creierului era o mare placere. Ea lasa fluturele sa ii patrunda in creier, numai ca fluturele ii suge creierul si zboara. Diana ia foc.
In timp ce Diana arde, Ilie si Justine fac dragoste. Justine dorindu-si acum un copil adevarat. Un copil din barbat si femeie. Primul fusese facut de ea singura, din amintirile ei si din masturbarea cu un cutit.
Gumm alapteaza un pui de pasare albastra singura in padure. The End.
Subscribe to:
Posts (Atom)